یـہ ᓄـهر ᓄـاهے تڪ

Menu

HomE ProfiLe
PosTs DesiGn
About



Friends

  • ghalebhaa
  • ابزار وبلاگ
  • خرید لایسنس نود32
  • دنیای نگین و الی..
  • چند متر مکعب عشق
  • ♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥
  • (◕‿◕) همینیــــ ... که هست (◡‿◡)
  • ازتو نه از خودم پرم..
  • ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́ ̈́ẗ́ä́r̈́ḯn̈́ ̈́ẗ́ä́n̈́ḧ́ä́
  • یه دخی تتلیتی
  • دخدر جهنمی
  • تلخی شب
  • בـפֿـۓ عصبۓ ...
  • دخترک جهنمی
  • پسران سیگاری
  • gallery M!TrA
  • دخترخاص
  • ✿هر چی تو فکرشو بکنی✿
  • یه دخمل روانی شایدم منگول
  • درررررررهم
  • dizniland
  • سایت رسمی هوادارن مرتضی پاشایی
  • ♥♥♥خنده بازار♥♥♥
  • سارا یکتا
  • اين داستان براساس واقعيت است
  • ...❤❤عطر شقایق ها❤❤...
  • ☺♥تفریحی♥☺
  • بــــــ♥ـــــاران
  • کنارم بمان کنارت هستم..
  • ✓✿●•·ضد دخـــتـــر ضد پــــــســـر✓✿●•·
  • دنیام ♥ پر ♥ احساسه
  • صرفا جهت خنده(داداش احسان)
  • +18
  • ♥ ☺ ☻ این جا همه چی پیدا میشه☻☺♥
  • ✿ قربوטּ بچــہ هاے بامرام ✿
  • ♥ وبلاگ مجید اصغرزاده ♥
  • عاشق خسته........
  • ɮɨӄɦɨǟʟ
  • ردیابی ماشین
  • حمل هوایی ماینر از چین
  • لیزر دوچرخه
  • هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند

    منو با عنوان  یه مهر ماهی تکو آدرس fatemeh2020.LXB.ir لینک کن و خبر بده بلینکمت..اکی!!!میسی!!







    Authors

  • FATISA

  • Codes


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 6
    بازدید ماه : 91
    بازدید کل : 1646
    تعداد مطالب : 56
    تعداد نظرات : 1153
    تعداد آنلاین : 1



    روز خاک سپاریم...
    جمعه 8 خرداد 1394 | 22:57 | FATISA |

    2015-05-28-20-48-12_deco_1.jpg

     

     

    ✍روز خاڪسپاریم گــریه و زارےِ هیچکـــــسُ بــاور نـڪنید...

     

    همـــــش فیلمہ...

     

    فــقـط هواے مامانمو داشتہ باشید↻↻➣ ✍

     



    نظرات شما عزیزان:

    arshavir
    ساعت13:27---16 خرداد 1394
    joooooooon baW

    ن برنا
    ساعت12:30---13 خرداد 1394
    سلام وبتو دیدم نمی خوام مثله همه حرف تکرار بزنم و بگم خوبه ، اصلنم خوب نیس تو هنوز بچه ایی باید به نوع پوشک و آبنبات چوبی و ... فکر کنی آجی !!!

    پاسخ:در هر صورت مرسی سر زدی.. و ممنون از انتقادت ولی من وبمو همینجوریشو دومس دارم واصلا انتقاد پزیز نیستم و بد تر لج میکنم..!!!



    محسن
    ساعت2:04---11 خرداد 1394
    سلام وبت قشنگه
    من از وب تلخی شب هستم نظر داده بودی اومدم منم نظر بدم
    پاسخ:سلام داشم ولی مگه وب تلخی شب باسه اقا صادق نیست!؟؟؟ ولی بازم ممنون و موچکرات که قدم رنجه فرمودین و به وب من سر زدی! بازم سر بزنی خوشحاول میشم..


    sadegh
    ساعت12:53---10 خرداد 1394
    مــے پوشانَـــم دِلتنـگـــے ام را ...
    بـــا بستَـــری از کلـماتــــــ ...
    امــا بـــــاز ...
    کســـــے در دلــ♥ـــم ...
    "تـــ♥ــــو" را صــدا مــــے زنَـــــد ...


    мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
    ساعت10:32---9 خرداد 1394
    عهههههههههه کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بروووووووو بینم باووووووووووو
    هیچا نمیریییییییییا
    میگما این عکس خودته؟
    خو واضح دوس دارم ببیینم
    توروخدا عکسشتو بذار پست رمز دار
    اجی اجی چن سالته؟

    پاسخ:نه نمیرم هستم هنو...این اهنگرو خیلی دومس دارم باسه همون گزوشتم..!! اره عکس خودمه! 16 سالمه! اگر شد میزارم عکس!


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه: